Tuesday 9 December 2014

New Sport Shoes

Assalamualaikum dearly...
Ohayou gozaimasu watashi no ai..... :) 

Al-kesah nyerrr.

Baru-baru ni kawan baik ajak pergi jogging.. aku punyer la semangat nak pergi...tercari-cari kasut sukan tak jumpa...aikk pelik jugak....rupa-rupa nya kasut ku di rembat oleh kakak tersayang...aduyai..aku jugak yang bagi pinjam...camne leh lupa ni...ishh.. :') Bila mintak balik kasut tu..boleh pulak my sis cakap " ko beli la yang lain.. yang ni bagi aku...aku tak de kasut sukan ni "... huk huk huk nangess.. T.T

Jadi nyer aku pergi lah mencari kasut sukan yang baru....

Jumpa kasut ni terus jatuh chenta..hihiihii (@_@)

hoih...cantik, murah dan tersangatlah selesa...sape tak jatuh cinta kan??hehehehe

Kasut ni ada extra kusyen...sangat lembut dan selesa..hihihi :P

Kasut ni besar satu saiz dari kasut sukan yang lama....tapi kasut ni tersangat selesa sebab ada extra kusyen.. lagi satu kasut ni tersangatlah murah sebab masa aku beli ada 50percent discount... time-time ekonomi gawat ni..haruslah bijak membeli kan??hihi

Overall....aku sangat berpuas ati dengan kasut baru....jadinya aku pun hantar sms kat bff ..


"yunk..aku dah beli kasut sukan..jom jogging nak??"

"yeke? Jom la..bila?"

"pagi esok nak?"

"ok..boleh jer"

"Pas jogging kita pergi pekene roti ngan teh tarik nak?"

"beress bohh.."


Lepas jogging pergi makan roti canai ngan teh tarik..elok sangat la..hehehe ;P

sayonara watashi no ai~~

May everyone always have smile on their face. =)

No comments:

Post a Comment