Thursday 11 December 2014

Al-QURAN MENUNJANGI KEHIDUPAN

Tu tema majlis khatam hafazan al-quran sekolah adik aku (Luqman Hakim). Semalam banyak kali ayahanda pesan kat aku suh bawak kamera. Nak ambik gambar akim katanya.. kebetulan ayahanda tak dapat ikut sama... maka jadi lah aku merangkap driver dan photography tak bertauliah pada hari kejadian.. hehe :)

Tahniah akim.. we proud of you :)
Terima ijazah dari tuan pengetua.

Para hafiz.. 27 orang semuanya. 


Lepas bacaan al quran oleh para hafiz dan doa khatam al quran...aku tgk mata umi merah dan berair...tangisan gembira seorang ibu.. aku yang melihat ni pun terasa sebak... dalam hati mula tanam cita-cita...lau ada anak nak hantar sekolah tahfiz jugak... biar ikut jejak ayah sdara dia gak..hehe jauh nau berangan...kikiki :D

♡♥♡ Sayonara ai shiteru~~`♥♡♥

May everyone always have smile on their face. =)

No comments:

Post a Comment