Wednesday 31 December 2014

Insyaallah 2015 :')

Assalamualiakum... :D

Hari ni genap 2 tahun aku guna diari si merahitam.
Aku beli buku dan guna buku ni sejak januari 2013 hingga sekarang.. 
siap koyak rabak lagi..hihi :)


Asalnya buku ni adalah sebuah diari tapi aku guna sebagai nota harian..
Macam-macam aku tulis dalam tu..
Nota, catatan penting tak penting, conteng lakaran entah apa benda, bajet semasa dan macam-macam lagi lah..hihi :)

Setiap hari aku bawa si merahitam.. 
sampai kan ada sorang makcik tegur aku..
Nak gi surau pun bawa diari ke?
(Sebenarnya aku tulis doa dalam tu jadi selalu bawa bila masuk surau..hehe)

Macam-macam cerita suka duka sepanjang dua tahun yang lepas..
Pengalaman yang mematangkan aku.. jatuh bangun adat la kan :)

Alhamdulillah for those years
Insyaallah 2015

Pinky diary, please be nice to me. 
You'll be my bff in coming challenges year :)

Notatambahan : 
Aku tamat latihan praktikal akhir bulan disember 2012. 
Dan konvo bulan mei 2013. 
Maknanya dah 2 tahun aku tamat  belajar.. :'( 
Insyaallah..new year with new hope.. :')

May everyone always have smile on their face. =)

2 comments:

  1. pergh..cik wawa ada diari ,hehe...

    ReplyDelete
  2. Hehe diari yang tak macam diari. Serab serbi tulis dale tu.. :'P

    ReplyDelete